Fitness poradenství

Není to nic, co byste nemohli dokázat. Ať už jste v jakémkoliv věku, tak nikdy není pozdě začít se správným tréninkem. Nejdůležitějším kritériem při formování postavy je výběr vhodných cviků a hlavně jejich správné provedení. Bohužel se velmi často setkáváme s klienty, kteří si nesprávným cvičením přivodili v lepším případě nějakou svalovou dysbalanci a  v horším případě zdravotní problémy, které je následně omezí v tréninku nebo v horším případě i v běžné denní činnosti či v zaměstnání.

Většina lidí v naší společnosti trpí již od poměrně mladého věku nedostatkem pohybu. Mnoho zaměstnání je navíc také sedavých nebo přinejmenším jednostranně zaměřených. Naštěstí je tu ale také nemálo těch, kteří si tuto skutečnost uvědomují a chápou i význam pravidelného zdravého pohybu. Důvodů pro ně může být hned několik. Pro někoho může být cílem zhubnout, zpevnit a vytvarovat postavu, zlepšit si držení těla, někdo touží po velkých svalech, jiný si chce zlepšit fyzickou kondici. Někteří se můžou chtít prostě jen rozhýbat a uvolnit po náročném pracovním dni, odreagovat se od každodenního stresu a přijít na jiné myšlenky. Ve výsledku ale všichni chceme to samé. Jednoduše vypadat a cítit se dobře.

Faktem je, že lidské tělo bylo stvořeno k pohybu. Proto je také pravidelný přiměřený pohyb v kombinaci se správnou výživou nejlepší cestou, jak ho uchovat zdravé. Pokud své tělo budeme udržovat přirozeně aktivní, snížíme pravděpodobnost vzniku civilizačních onemocnění jako jsou bolesti zad, výhřez meziobratlové ploténky, osteoporóza, artróza, ale i cukrovka nebo vysoký krevní tlak a další.

Rozhodli jste se konečně začít cvičit, jenže nevíte jak na to?

Nebo naopak již nějakou dobu pravidelně cvičíte, ale stále se nedostavují vytoužené výsledky? I když odchá2zíte z posilovny často vyčerpaní, svaly stále nepřibývají a přebytečná kila nemizí? Bolí vás někdy po cvičení záda nebo třeba ramena, či kolena? Všechny zmíněné problémy bývají odrazem nevhodného tréninku. A je jedno, zda je to z důvodu nesprávného provedení cviků nebo jejich skladby, nepřiměřenosti zvolené zátěže, frekvence a intenzity tréninku, špatné výživy nebo podcenění významu odpočinku a regenerace. Pokud nevíte, jak správně provádět cviky a celkově přistupovat k tréninku, nejenže si cvičením ke svému cíli pravděpodobně moc nepomůžete, ale navíc si můžete i uškodit.

Možná jste v posilovně něco odkoukali či odposlouchali od ostatních, poradil vám kamarád, který už sám nějakou dobu cvičí, něco jste se možná dočetli v časopisech. Ne všechny rady a návody ale musí být vždy správné a ne všechno, co vyhovuje a funguje vašemu kamarádovi, musí nutně „sednout“ i vašemu tělu.

Nechte si odborně poradit

Ať už je váš důvod ke cvičení jakýkoliv, k tomu abyste co nejdříve dosáhli vytoužených výsledků bez rizika poranění, vám rádi pomohou naši zkušení trenéři. Poradí vám, jaké cviky a v jaké skladbě jsou pro vás s ohledem na vaše cíle nejvhodnější, naučí vás, jak je správně provádět, vysvětlí podstatu tréninku a důležitost jeho nedílných součástí jako jsou správná výživa a odpočinek (regenerace). Vaše tréninky budou také neustále obměňovat a přizpůsobovat tak, aby se na ně tělo neadaptovalo a vy jste na své cestě neuvízli na mrtvém bodě. Navíc vám v případě zájmu sestavíme na míru jídelníček, který vám k Vašim cílům zkrátí cestu.

Je jedno, jestli s cvičením začínáte, nebo již nějakou dobu sami cvičíte. Není nic lepšího, než si nechat cviky pořádně vysvětlit, ukázat a nechat zkontrolovat jejich správné provedení. Vyvarujete se tak naučení nebezpečných chyb, popřípadě si uvědomíte zlozvyky, které již provádíte a budete je tak moci odstranit.  Naším cílem není zavázat si vás na „věčnou spolupráci“, ale naopak vás naučit, jak si máte tréninkový program i jídelníček sestavovat sami tak, abyste byli v tomto ohledu naprosto soběstační a nás jste dál již nepotřebovali.

Individuální přístup

V našem centru si zakládáme na osobním přístupu. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně, s ohledIMG_3091em na jeho osobnost,potřeby a cíle. Na tréninku cvičíte vždy sami, pouze pokud chcete, je možný trénink i ve dvojici. Obojí má své výhody. Při cvičení ve dvojici s kamarádem se pak můžete při provádění cviků navzájem kontrolovat zvýšit tak efektivitu vlastního tréninku.

Náš instruktor je absolventem Trenérské školy Petra Stacha Mistra Evropy.

Přijďte na trénink a uvidíte.

UDĚLEJTE PRVNÍ KROK K VAŠEMU ZDRAVÍ!

Nabízíme:

  • Kondiční tréninky
  • Kondiční posilování
  • Redukční plány – zdravé a hlavně trvalé hubnutí
  • Výživové poradenství – sestavení vhodného jídelníčku tak, abyste co nejdříve dosáhli svých cílů
  • Možnost konzultace Vašich obtíží s fyzioterapeutem

Zaručujeme:

  • Osobní a individuální přístup
  • Tréninkový plán sestavený na míru dle Vašich cílů a možností
  • Průběžné konzultace a případné úpravy Vašeho tréninkového plánu

 Kdo nás nejčastěji vyhledává:

  • Lidé se sedavým zaměstnáním
  • Lidé trpící nadváhou nebo obezitou
  • Ti, kteří chtějí zpevnit postavu, posílit oslabené svaly, zlepšit držení těla a dostat se do kondice
  • Ti, co touží nabrat svalovou hmotu
  • Sportovci, kteří od nás chtějí pomoci s kondiční přípravou
  • Kondiční sportovci a kulturisté